perjantai 10. heinäkuuta 2015

Uudet kuviot & LOMA

Pieta - Blogissa puhaltaa hieman uudet tuulet. Niinku ehkä jo pistitte merkille, ulkoasuun on tullu pieniä muutoksia. Jotain puuttuu, Juuso. Tästä lähin mä vastaan blogista ihan kokonaisuudessaan, Juuso jättäytyy taka-alalle. En oo siis potkinu jätkää pelolle, vaan Juuso kokee paremmaks jättää blogihommat mulle. Tää nyt ei sinänsä muuta mitään, kun Juuso ei oo muutenkaan ollu niin hirveen aktiivinen. Mä oon yleisesti ottaen se joka hoidaa ideoinnin muutenkin. Ainoot pienet muutokset näkyy ulkoasussa ja siinä, että enää (tän postauksen jälkeen) tekstien edessä ei lue Juuso tai Pieta. Jos tekstit on ollu edes jossainmäärin yhteistuumin kyhättyjä, niissä ei ole ollut mitään etuliitettä. Nyt se siis tarkoittaa sitä että mä oon näppiksen takana. Juuso kyllä edelleen kulkee tarninoissa mukana, mutta mä hoidan blogin ylläpidon täysin. Toivottavasti näin on hyvä. :)


Lähtö alkaa olla jo ihan käsillä. Iltapäivällä me lähettään reissuun! Auto on lähes kokonaan ahdettu täyteen tavaraa. Pakkaaminen alotettiin kunnolla vasta eilen illalla duunien jälkeen. Meinas iskee pienoinen stressi mut aika helposti tavarat kuitekin kasaantui laukkuihin/laatikoihin. Pakkaaminen on ihan hanurista. Pakkausta onneks helpotti huomattavasti se, että reissu ei ole ensimmäinen. Ei edes tarvinnu tehä mitään pakkauslistoja. Saa nähä kostautuuko se vielä... Tärkein pitäis kuitenkin olla jo messissä, vavat, kelat, siimat, pehot ja kahluuvermeet. Huomenna ollaankin jo Tenolla ja ensi viikolla Norjan kauniissa maisemissa. Loppureissukin alkaa ehkä pikkuhiljaa hahmottua. Mä palaan reissuraportein sitten taas elokuun puolella. Heipparallaa ja kireitä kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti