tiistai 11. marraskuuta 2014

Kuvatulva Lauttasaaresta

Pieta - Lauantaiaamuna myöhään heräiltiin Juuson kanssa pienessä pöhnässä eilisten illanistujaisten jäjiltä. Mikä parempaa darralääkettä kun lähteä ulkoilemaan? Tsekattiin eilisen päivän kalastuskassi ja pakkauduttiin jälleen autoon ja kurvattiin kohti merta. Mentiin Lauttasaareen, jossa treffattiin Katri. 

Katrilla oli messissä Joonaksen ihan mielettömän siisti kamera. Mä rakastuin siihen ihan täysin. Meidän reissucanoni pysyi aika visusti laukussa... Mulla tuli kauhee kamerakuume taas kerran. Mulla on tällä hetkellä käytössä duunin Nikon D7000, mutta en oo sitä viitsinyt ottaa kalahommiin mukaan. Messissä kulkee usein Juuson Canon EOS 450D. Itelläni on jo moooooonta vuotta vanha Nikon D80, mutta ilman putkea, kun sen suljin sanoi itsensä irti muutama vuosi sitten enkä oo hankkinut uutta. Katrilla mukana Nikon D4S. Mäkin pääsen vähän räpsimään sillä. Rakkautta. Suurin osa allaolevista kuvista Katrin käsialaa.












Tää on nyt vähän tällänen kuvaoksennus meikästä. :D Kiva saada joskus itsestäänkin hyviä kuvia. Kun ollaan Juuson kanssa kahdestaan kalassa, mä oon oikeestaan aina se joka häärii kameran takana. Juuso nappaa musta vain ne "pakolliset" kuvat. Vaikka kalastus on tietenkin aina tärkeintä, on mun mielestä myös hyvä ottaa kuvia, varsinkin kun on tää blogi ja sitä kautta on kivaa kerätä muistoja. Itse ainakin tykkään lukea reissuraportteja, jossa kuvat on laadukkaita ja niitä on reippaasti.

Oli siistiä räpsiä kuvia Katrin kanssa, kun ollaan molemmat näillä samoilla linjoilla kuvaamisen suhteen. :) Katrin facebook sivulta voi käydä kurkkimassa lisää jos kiinnostaa. Muutenkin oli taas mukava Larun reissu! Mertsarit jäi taas kokematta. Haaveilu tästä "myyttisestä" fisusta jatkukoon... Ehkä se vielä joskus napsahtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti