keskiviikko 21. elokuuta 2013

Heittotreenit

Kirjoittanut Pieta - Käytiin viime lauantaina Juuson kanssa shoppailemassa uusia kalastusjuttuja Ruodosta. Juuso on pitkään miettiny omien tavaroidensa päivittämistä. Mullakin on vapojen/kelan hankinnat edessä, mut vasta ens vuonna varmaan. Mä päädyin vaan päivittämään vaatetusta, kun Juuson vanhat kahlauskamat alkaa olla jo aika rispaantuneita.

Juuso osti itselleen uuden vavan ja siihen siimat. Nyt on kuulemma aika täydellinen setti. :) Mä ostin ittelleni uuden Goretextakin. Edellinen takki ei pitäny kunnolla vettä, tämä uusi pitää! Käytiin heti  testaamassa uusia juttuja Vantaankoskella. Mullakin oli vapa mukana. Pidettiin heittotreenit.




Juuso oli ihan fiilareissa uudesta vavasta ja siimoista! Se on niin kiva nähdä, kun joku on tehnyt kunnon hankinnan ja on siitä tosi tyytyväinen. Mäkin oon tosi tyytyväinen tähän uuteen Patagonian rotsiin. Kiva kun Ruodosta löytyy jonkin verran kamaa myös muijille. Takki ei oo periaatteessa kalastusrotsi, mut kuulemma just toi malli on siinä paljon käytetty ja toimiva. Oli vielä 50% alessa! Silti jäi maksaa 300e... WHAT miten joku takki voi maksaa normisti 600e. :D Se on muuten aika hassuu, et mietin usein kaupassa voinko ostaa vaikka jonkun mekon joka maksaa 20e "kun se on niin kallis", mut sit kun hankinnat liittyy harrastuksiin, ei hinnalla oo niin väliä kunhan saa kunnon kamaa.

Mäkin sain testaa Juuson uutta Guidelinee. Ihan hyvältä tuntu, mut en mä vielä noita osaa kunnolla vertailla. Mä yritän vaan heittää sillä, joka käteen annetaan. Juuso kuvas musta pienen videon kun harjottelin. Tekee ihan hyvää nähdä miltä ite näyttää heittäessä. Sit on helpompi parantaa, kun näkee mitä virheitä tekee. Tossa videolla esim näkyy kuinka kankee mä oon, vaikka tuntuu et joustaisin kropalla hyvin. Tollasella vavalla viskominen ei lähe pelkästään käsillä, täytyy käyttää koko kroppaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti